Rabu, 18 Disember 2013

Sepetang di UTP Lake

Dah 4ari kakak aku ngan anak2 buah bekampung kat umah aku...Aku cuma sempat bawak anak2 buah ke Billion kat ngan umah aku ni jer..Hermmm..apala punya aunty kan..Anak buah dtg skali skala x bwk jenjln ke mana2 pon...

Kemarin Mr.Laling ada ckp bwk bebudak gi bkelah kat tasik UTP..why not kan?
Tp aku ni kerja...bl nk bwknya..hihihi..
So, coll kakak aku bgtau plan aku..ajak bkelah kat tepi tasik lps aku blk keje...
Tp kenela msk apa2 utk makan ptg...Idea aku suh grg bihun ajer..bahan2 semua ada kat dapur...
Kakak aku ok jer..Aku as a Puan Rumah makan ajer...(nak bt camne koje)



 My kids & my niece

 Suka x kire diorg dpt main2 kat taman..


 Sampai2 nmpk pondok kosong...cepat2 dok kat situ...

Tasik UTP ni milik Universiti Petronas...So ko nk beriadah ke, bersenam ke berkelah ke semua blh...dibuka utk org ramai...Tp kene la jaga kebersihan...Mmg bersih pon kat Taman tasik ni...rs segar sgt dok kat sini...

 Masing2 tgh lapar...Bwk bekal masa sampai...kemain la berat...
Dah nk balik bakul bekal jd ringan sgt...Semua mkn bertambah2..


 Adik pon mkn btambah tau..


Pas mkn jln2 plak...tgk ikan...tgk org bsenam...sambil ditiup angin yg sejuk...

Sgt best...berbaloi plan gi sini semlm...Budak2 opkosla lg suka tempat diorg blh berlari, bermain camni  kan...Rasa mcm nk pegi lg bwk bebudak ni main kat sni..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan