Khamis, 14 November 2013

Tajuk karangan ~ Rumah Saya

Ini rumah saya.Saya suka rumah saya kerana
Rumah saya sgt simple sederhana, rumah saya sangat cute comel, rumah saya sangat kemas (bila selepas dikemas & akan berselerak semula slps Daniel & Damia memunggah) , rumah saya langsir kaler Pink merah jambu & akhir sekali kerana ini sahajalah rumah yg saya ada.

Yang paling penting, apa yg ada didalam rumah saya adalah KELUARGA SAYA.
Sebab itulah saya suka rumah saya.
hihihi...agak2 karangan RUMAH SAYA ni dpt brp markah ekk?

Inilah lukisan rumah saya...saya lukis sebijik mcm rumah saya.
 Ruang tamu saya skrg Pink..


 Bunga pink tu masih belom tukar2 lg..sbb saya suka bunga tu..(ertikata lain lom ckp bajet nk tuko bunga lain...hihihi)

 Saya juga suka ruang tamu saya lapang sebab anak2 saya masih kecik2 lg...
Sukati diorg la nk main kat ruang yg lapang tu..


 Ini sajalah ruang kami sekeluarga..Rumahku comel shj..sekian..


Oh sblm tuh...saya sgt suka sbb mak saya sudi jahitkan langsir umah saya...Cantik tak?

Tiba2 saya buat karangan mengenai rumah saya sbb ada sahabat saya yg ckp umah saya kemas...Saya sgt shukeeee ati...Nanti nk dtg bgtau yer...jgn dtg mengejut..sbb nanti sendiri terkejut sbb nanti x sama dgn gambar yg sy lukis kat atas ni...

Sekian...

3 ulasan:

  1. amboiii kemasnya umah dia cam xdak anak kecik..hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. tips nk amik gambo...harus sejurus slps umah dikemas...kerana beberapa jam lps dikemas.. klo diambil gambar...takut hasilnya tak spt diatas...hahahaha...

      Padam
  2. so good terima kasih utk colurs of my life

    BalasPadam