Rabu, 6 November 2013

Happy Besday My Princess ~ 2yrs

Haiiiii...uolsss
Semalam besday my little princess yg ke 2tahun.
Kebetulan sama dgn hari Awal Muharam 1435H/ 2013 pd thn ini..
Semoga hari yg mulia & berkat ini memberi kebaikan buat Ayuni

Alhamdulillah dah besar dah anak mama.
Takde buat besday party pon...cuma bwk Ayuni gi jenjln potong kek ajer.
Adiah tak tau nak beli apa.Tp semlm dia rembat bola 2bj.Ayuni dgn bola mmg tak dpt dipisahkan.
Pastu bwk mkn2 & main2 jer.




Pagi ni inilah keje mama...edit2 gambo..ikutkan byk lg gambo..tp yg dah la kita kongsi sama2 kegembiraan kami sekeluarga..

Semoga Ayuni menjd anak yg Solehah, baik budi pekerti, murah rezeki, seperti namamu AYUNI DAMIA ~ INDAH & BIJAK....diberkati & dilindungi Allah disetiap langkah perjalananmu..AMIN..


Mama & Ayuni tersayang..


Abang Daniel yg sentiasa mengalah & sayangkan Ayuni...
Mama syg Abang jgk..


Ayah yg berusaha utk membahagiakan kita sekeluarga...Moga Allah memberkati kita sekeluarga...


Tiada kata2 dapat menggambarkan betapa Syukur pdMu Ya Allah kerana memberi zuriat & rezeki yg dikurniakan pd kami berdua..ALHAMDULILLAH..

2 ulasan:

  1. mama kasi adiah ape? eh ko dah kurus ek?runcing je muke tu..

    BalasPadam
  2. mama belikan baju tido iron man kat Ayuni..(Ayuni yg piluh tau..) muka je kurus..tang lain mentennn...

    BalasPadam