Selasa, 1 Oktober 2013

12jam di Penang

Last Saturday...our journey begins..
To the Penang Island
Lets go
 Kat highway utara selatan menuju ke utara..

 Memilih utk naik Feri...atas permintaan Daniel..


 Penantian yg sgt berbaloi...kat 1 jam lbh nunggu nk naik Feri ok...
(Kekurangan Feri ke atau mmg ari mggu camtu ekkk?)


 Amboiii smpi sini Daniel jd model ayah yer..


 Kapal Kargo (hihii...dh x tau nk caps ape..)


 Why...why..Daniel aje yg posing?


 This is the reason...Mama tak dapek la nk turun..Ayuni dh pengsan keletihan nunggu Feri tak smpi2..Pdhal dia la yg excited sgt nk nek Feri...Sian dia...


                                
Byk giler moto haritu..


 Yeayyy dh masuk town...

 Singgah kat sini...Bazar Chowrasta...


 Daniel is nk nanges coz tak jumpa kedai mainan lg..


 Lovely mak & abah..


 Apalg yg diharapkan ada disini?Dah tentu2 JERUK...


 Mcm2 jeruk ada kat sini...
Masa ni tgh pekena Cendol tepi2 lorong bazar chowrasta tu...
Sambil menikmati makanan ringan yg sedap2 disitu..Mcm2 ada..


 Nak jgk2 amikkan gamba dia kat dlm tuh...


 Ayuni yg masih kemengantukkan


Mmg sapa2 ke sini tak sah klo tak beli jeruk...
Tp pecayalah aku mmg tak beli pon...Mak je yg beli...
Dh selalu sgt beli... selalu tu jgkla tak makan...


 Smpi kat kui 6ptg disitu berlegar2...Tibalah masanya perut mintak diisi...


Kat mana lg...feberet Mr.Laling...Line clear Nasi Kandar lah...


Silalah uols...hihi...

Motip ke Penang kali ni...saja jln2 ari mggu...Kira percutian ala bajet...Pegi pagi balik petang...
Wlupon penat tp sonok sgt...Dpt luangkan masa besame family skali sekala camni...
Klo blh nk hari2 camni...hihihi melampau gitu....okla enjoy d pic...

4 ulasan:

  1. i ni tak penah mkn nasi kandar lineclear tau.ishhh ni yg nk kena pi gak ni

    BalasPadam
  2. skrg ni kazen i ckp ada nasi kandar yg lg menarik dr line clear ni..tp i bkn reti sgt nk pi cari tang mana..hihi..

    BalasPadam
  3. lame dah xpi penang sejak saad pindah. igt time kite cari koje dulu. siap jln kaki pi bukit jambul...haha

    BalasPadam
  4. apsai lak x hingat...hihi..kenangan yg x blh dijuai beli..

    BalasPadam