Selasa, 24 September 2013

i is

sakit2 badan & lenguh2 badan
Kenapa & mengapa?
Inilah sebabnya
v
v
v
v
v

Kangkung kegemaranku...

Betambah sedap jika digoreng dgn belacan.

Nak kata aku kalah dgn kangkung ni tak jugak...Tp semlm mmg kau kau punyo aku makan sayur kangkung ni.Maka hasilnya pagi tadi aduiii...aduiii...Tp takla smpi x leh jalan atau bangun...hihihi...terasa lenguh2 skitla badan...Xpired dh imun angin kangkung kot...kihkihkih...

Ada lg satu sayur yg aku suka...Tp dah lama tak makan..Aku ni jenis xdelah alah sgt...Tp jenis tak suka sakit kemudian...So better aku cegah dr mkn...

Pucuk Paku...ermmmm dap nye nengok...
Goreng pon sodap...Masak Lomak pon sodap..aishhhh... 


Ni satu lg...Pucuk Ubi pon penambah selera...Boleh dibuat ulam...rebus pastu cicah dgn sambal belacan..
Blh jgk bt masak lemak... Pecal...ish ikut kretibiti memasingla kan...Angin jgk ni weiiii...
Pucuk Ubi yg dh lemas bersama santan lemak...hihi...

p/s : gambo2 sayur diatas bukan hakmilik aku...semua tu gugel je..(#dah kene tegur dgn otai blogger...huhu..)

Kata pepatah Malang Tidak Berbau...
Pagi tadi sblm turun kereta...nak melangkah naik anak tangga ke opis pon alahaiiiiii...lemah longlai...kalo la ada eskeleter..senang idop aku...hihii..pdhal tingkat  1 je...

Baru nk panas ponggong kat atas kusi...dah dpt panggilan ada poblem.Kene la menapak...Jauhnya rasa bangunan sebelah dr pis aku ni...Lg betambah rasa jauh dgn penampilan aku arini yg berbaju kurung...Selalu tu pakai seluar & unipom jer...

Lg memeritkan kaki ni dgn kasut high heel pulakkkk...adoiiiii mak....

 Idok ler high heel serupa ini...Klo gini kasut aku pakai tekejut mata2 org kat tempat koje aku...
Muahahahahaha....

Gugel2 pasal high heel ni jumpe gamba ni..
Inilah rupa struktur kaki klo pakai kasut tumit ni...
Mcm stress je tgk kaki...

Tp as long as nama pompuan...
Bior sakit/seksa asal cantik...hihihihi...


Moral of story...lenkali pakai je unipom dgn kasut bertutup tu je...senang...
***Wondering kan keje apekah aku ini?**
hihihi...

2 ulasan:

  1. i like it..naik seri dah umah ko. tu ke langsir yg mak ko jahit tu. cayalah makkk!! hihi

    BalasPadam
  2. eh..apsal kat entry ni aku komen.. muahaha

    BalasPadam