Khamis, 15 Ogos 2013

Raya 2013 Part 1

Alangkah girangnya dihari yg mulia..
Kita semua berhari raya..
Dgn hati ikhlas zahir batin sekata...
Selamat Hari Raya...

Hermmm...lemau sgguh nk update belog ni ha....Byk sgt mkn smpi berat naik balik...Hamik kau..
Apa2 pon syukur Alhamdulillah pd Allah kerana masih diberi nikmat utk merasai lg Hari Yg Mulia pd thn ni..
Byk sgt nk citer...Nak2 pulak thn ni raya turn balik kg aku...Wah2...sakan beraya dgn makabah tersyg..
Tp mcm biasalah gambar jua yg memberi 1001 citer tersirat & tersurat...Tak perlu nk taip panjang2...korg pon fenat nk membaca kan...korg pon tgh tggu je kan gambo2 raya dr aku kan?Hahaha ade kerrrr?
Pdhal kat dlm pesbuk dah melambak gambo aku tempek...hihi...

Sblm tu tayang gambo aku dulu...Merah tak?Sanggup hokay x sama kaler ngan anak sbb dh bekenan sgt dgn baju tuh...
Mama kau hover kan Ayuni tahun ni...?

 Pagi raya pas solat Aildilfitri...Ni namanya mkn bselerak...
Nasik grg pon ado...nasi mlm td tak abis jgn dibuang...

Tahun ni MakTon(adik mak aku) beraya diumah mak aku..Tokwan Opah semua dh takde kan...
Ketawa besar nmpk Makton aku tuh...

 Ok pas dh isi perut...setup amik gambo...cepat2...

Oh my big family...actually not big yet...ada lg yg tak balik...Tetiap tahun ini jela yg ade...
Abg aku sejak kawen dh tak balik2...Kakngah aku pon sejak dok Swak pon payah nk balik dah...

Wajah mak aku tu yg tergambar pd zahirnya itulah dia..mcm ceria...Ceria gakla sbb ada anak cucu2 yg lain ni balik...Tp pd batinnya...ingatan dia pd anak2 yg tak balik2 tu hanya Allah sahajala yg mengetahui...
Selalu aku salam mak tak penah nangis...Tp buat sekian kalinya...air mata aku mengalir..tersedu2 sedan sgt pagi raya tu...sbb aku bayangkan klo aku berada ditempat dia...apala perasaannya bila anak2 yg dinantikan tak balik?Tetiba je aku tacing ms salam tangan mak aku tu...& mcm biasa mak aku seorg yg sgt2 susah nk mengalirkan air mata..Cepat2 lap jgn bg org nampak aku nangis...urfff spoil mood...

 Meh2 amik gambar lg...

 Me & kakcik wif anak2..

Opah & the cucu2...

 Ok our turn plak posing...

Owhhh...my lovely family..

Everybody PEACE....

Anak2 tersayang...


Mereka2 nilah yg plg gumbira dihari raya...happy memanjang...


Aduiyaiiii udah2 la yer...ini baru citer raya raya belah aku...lom belah Mr.Laling...
Kita sambung kemudian lah ekk.....


1 ulasan:

  1. WAH....CANTIK BAJU!!!GLAMOUR RAYA GITUUUU...

    BalasPadam