Isnin, 24 Jun 2013

Aduiii bilik Daniel punya pasal

SEBELUM

selepas



Inilah aktiviti aku pagi semlm...sehingga mengakibatkan urat belikat aku arini sakit...Aduiiii...rasakan nk ubah2 sgt almari tu...Pdhal Mr.Laling yg buat kerja2 tolak perabot2 tuh...aku cuma skit2 aje...Tu pon arini dh sakit sana sakit sini....Kalo nk tgk entry pasal deko bilik Daniel sblm ni KLIK

Tidaklah aku bercadang utk mengubah/meng"makeover"kan bilik anak aku ni 100%...Cuma rasa mainan Daniel ni dah terlampau BANYAK SANGAT...SANGAT...SANGAT...hinggakan aku rs perlu buat sesuatu pd bilik anak teruna aku nih...

& Setelah mula mengemas...sah2 mmg dah melimpah ruah mainan anak aku nih...Maapkan Mama ye Daniel...Mana yg Mama rs tak perlu disimpan dah tu...... yg dah tecabut sana sini.....dah terkoyak semua dah Mama buang...Klo tanya Daniel semuanya syg...Wlupon dh dibuang...masih lg byk...Ermmmm...Syg jgk nk dibuang...masih elok2 lg...

Alih almari & katil...kemas brg2 mainan ajer pon dah amik masa setengah hari..
Jadilah...sememangnya selepas diubahsuai skit nmpk ruang dlm bilik ni mcm luas skit berbanding yg sblm ni...  Alhamdulillah selesai jgk 1 bilik...ada lg 1 bilik utk ditouch-up...

Okla nilah hasilnya....ok la bg aku...Dah x tau nk kemas camne...
 hiasan aje katil ni...Daniel x tido pon kat sini...


 Ekceli bilik ni buat bilik solat & anak2 main jer...


 Komputer ni pon Daniel main skali skala...sejak dh ada tablet nih..
(dekstop yg kat tepi tu org punya...Mr.Laling tlg repair..)


Inilah yg mama buntu...mainan byk sgt....Semua dlm almari tu mainan...

Sekian....Rumahku Syurgaku....

Mama Sayang Keluarga Mama....

2 ulasan:

  1. mainan anak2 mmg susah nk kemas kan..kita pon dilema kgkadang..nk buang sayanggg...

    BalasPadam
    Balasan
    1. mmg btul..'sort' berapa kali pon still byk...:-)

      Padam