Isnin, 11 Mac 2013

Macam2 nk citer

Arini iolss nk story pnjang skit...Maklumla update sekali sekala...Kalo rajin baca tau...klo malas layan je la gambo2 aktiviti aku sekeluarga sabtu ahad lepas k...

Takdele kemana2 pon sgt...Memang dah plan nk balik umah MIL kat manjung...Plak MIL aku br je kuar dr IJN...dptkn rawatan minor operate skit kat jantung...Alhamdulillah semuanya dipermudahkan...

Tetiba lak tekak ni tingin nk mkn cendol...Operasi mencari cendol pon bermula...Smpi ke Lumut mencari cendolnya uolsss..

Ni kat area2 Lumut tu la..malas nk begambar sgt..coz cuaca panas tui..
Tak suka tau amik gambar dr bwh...kan dah nmpk katik...Hish Mr.Laling nih...


 Cendol jagung kat Lumut mmg TERBAIK & SEDAP...Mesti gi try kat mdn selera dpn Jeti Lumut..


Dah kenyang mkn cendol barula hingat nk blk..Smpi umah Mil..anak2 cam biasala kalo jumpa maktoknya...kemain la lg suka...Tetambah Ayuni..suka sgt ngaco atoknya... 
 Hati2 dik..maktok masih dlm pantang lg tu...:-)

Ahad ~ Balik la semula ke Teratak sendiri...Jap je kalo cuti kat umah...

Smpi2 je kat umah...bebudak 2 org nih...tah tenaga mana yg diorg serap kemain la AKTIF nya....Mcmla dah lama tak dok umah sendiri...Hangin aku...kejap je diorg dah mengumbah mainan2 diorg kat ruang tamu...Grrrrrrrrrrrrrrrr............Dah la adik ipor aku nk singgah mlm tu..Saje je kasi mama dia ni byk keje...

 Operasi memunggah mainan bermula...Diketuai oleh Ayuni..


 Yg Abangnya dok main lari2...


 Ayuni perhatikan aje Abgnya kesana kemari...


Dah penat main buah2an dia..dah si tecik ni nk main mcm Abg dia lak...Daniel tgh main SUPERMAN...Blh si tecik ni gi kat Ayahnya suh pakaikan tuala mcm Abgnya buat...Tgkla gelagat sorg2 anak2 yg sdg membesar ni...

 Dah pakai sayap leh terbang tu..terus dtg kat aku ngan gaya nk terbang...Ko Mampu?urfffff...anak2...


 Yg ni kotla anak laki2...mmg lasak...


 Sudah2nya penat...baru terigt nk dok diam...


 Siap ngan buah Lai wangi uolss..


 Manis sgt...tu sbb laju je mkn...


Sorg mkn sorg lg pon mkn...haishh...

Eh nmpk tak pasu sebelah TV tuh..?hahaha nnti kita wat entry pasal bunga tu ekk...hihi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan