Jumaat, 1 Mac 2013

English Deco in da house

Korang igt tak dialog dlm citer Do Re Mi... Masa Do dgn binik dia pura2 mati tu...Apek Cina tu kasi langsai hutang si Do...terus muka si Do senyum...Pastu terus Apek tu ckp....
"Haiyaaa...MUKA ATAK SUNYUMMM"......hihihi...

Haa...kemain INTRO aku kali ni...siap dialog dr filem P.Ramlee lg...ko ade?hihihi...
Aku teringat dialog tu sebab semlm aku br beli satu bekas berpenutup yg sgt comellll nih.Made from COSWAY...Tu pasal muka aku pon asik TERSENYUM aje...Tgkla uolss...Cantik tak?Murah sj RM15 jer...klo uolss nk beli meh oder kat aku...:-)

 One of my English deco Collection...
 Light purple..so nice...
 Ni salah satu dr koleksi bekas comel ni...ade lg yg besar...Pasti aku nk beli lg tambah koleksi kat rak dapur...


Diam tak diam...dah makin betambah koleksi deko English kat dlm umah aku...wlupon xdela niat nk berdeko English kat semua perabut...Tp sikit2 dh nmpk kat dlm umah...Mlm td masa anak2 & usben dah tido..inilah keje aku sensorg lepas mengemas umah...Dok snap items2 yg bercirikan English...ewahhh gitu...
Antara yg adala...takdela yg mewah2 pon...Tak byk...tp rsnya dah semakin bertambah..Ini hampir sebhgian yg aku snap...Ada lg 1,2 brg yg tak snap...Malas...
Layannnkanlah yer...

 Bekas tisu...(hadiah from K.ita)..tenkiu2...nanti hadiahkn lg ok...hahaha...

 Alas meja 

 Bunga rose yg dibeli dr MyLovelyHome...(eh ye ke nama kedai tu?)

 Penutup Microwave

 Fridge cover...oso made from COSWAY..

 Last but not least...alas kaki.


Uolss...inilah sbb mamadanidamia takde koje dok amik gamba tgh2 mlm semlm...Anak2 dah tido dr pas maghrib smpila pg td...Yg Ayahnya pulak...sambil2 dok baca buku...tau2 dah tido...patutla masing2 senyap aje dlm bilik...Gamba Daniel je tak leh nk tayang...aksi luar biasa lasak...hihi...
Ayuni klo dgn Ayah...mmg blh geng...tido meniarap...

Itu jelah nk kongsi ngan uolss...Sbnrnya ni br nk mula kemas blk umah..selepas anak2 dah sihat dr demam aritu...Bila anak2 tak sihat...umah pon jd tunggang langgang...Lantai pon x sedap nk pijak...Tp satu kemalangan tlh menimpa aku...

Huaaaaaa....baru berangan nk mengemop lantai...Dah kaki aku lak luka kene kaca...Mmg melimpah2 darah kuar....Pedihhhhhhhhh....(hihi...tuku takai pengancing pintu...bdk nakai selalu mcmtu)..Tak hati2 kan...rasakanla aku...

Okla sayang2 ku sekalian....Daaaa...
XOXO...wah....tagline fofular lg :-)

2 ulasan:

  1. wahhh...dah msk geng k.ita lerrr...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Blom lg..k.ita dah pro..aku br amatur..haha..

      Padam