Rabu, 13 Februari 2013

Maulidur Rasul 1434


Doa Rasulullah (saw) di Pagi Hari

Ya Allah, sesungguhnya aku memohon kepadaMu kebaikan hari ini, kemenangannya, pertolongannya, cahayanya, keberkatannya, dan petunjuknya. Dan aku memohon perlindunganMu dari kejahatan yang ada didalamnya dan kejahatan yang ada sesudahnya.

* * * * * * * * * * * *

Hai semua...lama tak berblog...Letih dgn mcm2 hal cuti CNY lps...Tp sblm tu nk citer pasal hari
Jumaat minggu lps, telah diadakan Majlis Perarakan Selawat Ke Atas Junjungan Besar Nabi Muhammad SAW serta pertandingan sepanduk juga diadakan kat tempat keje aku...(jabatan aku ni baru berkesempatan nak buat kot..takpela..yg penting msg2 mengingati Rasulullah SAW...)
Tak mau ketinggalan...aku jgk turut serta...Moga2 amalan ku yg sekecil ini mendapat rahmat disisiMu...
...AMIN...

Gambar mmg tak byk kat aku...Ni pon sempat amik guna HP Samsung Champ aku yg canggih tu..:-)
Jadikla wat kenang2an...
Antara yg mengambil bahagian dlm perarakan & berselawat aritu...K.ita,Ida & me...Lain2 x yahla sebutkan...kang pnjg jela lak..hihi

Cuti CNY lps mmg aku tak kemana2...Juz dok umah MIL aku jer...coz MIL br kuar ospital...kesihatan MIL aku tak menentu sejak 2 menjak ni...Semlm masuk wad balik...Gastrik plak menyerang..
Doa2 kan la yer MIL aku cepat sembuh...
Till then...daaa....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan