Selasa, 8 Januari 2013

Malang tak berbau

AMBULAN.....Tolong amik aku bwk gi ospitallllllll.....Sakit woiiiiiiiii...

Huhuhu...astargfirullahalazim....mengucap byk2 la Lin oooiiiiii....dah nk kene...

Kejadian br je beberapa minit yg lepas...
Malang mmg tak berbau...Tau2 BANG.....Bucu grill besi kene jari kaki aku yg comei2 ni ha....Mengelupur kejap sensorg...
Nak menjerit rsnya td...tp kang org kata pehal tuh...histeria ke pulak...
Aku ni keje mmg sensorg.....So ngadu kat blog aje ler...Sib baik ade blog...

Klo korg ngeri nk tgk tak yah la tgk....
Smpi disaat aku tgh menaip ni pon masih NYUT...NYUT...NYUT....makin kuat lak denyutnya...
Adui...mgkn ada hikmah atas kecedaraan nih...Atau aku yg tak hati2 tadi masa nak tutup comp. lab tu td...

 Mak...tekoyak isi jari kaki aku...ADOIIII...


 Masa nih darah dah mula membuak2...meleleh2...


 Tak sempat nk cari tisu dah menitik2 atas lantai...sblm kene lantai baik aku lapik...

Rugi darah aku bina bertitik2 kuar....huhu...

Inilah bucu grill besi yg dah berkarat yg makan kaki aku...
Kisahnya..aku nk tutup pintu grill ni...Grill ni plak berat + dah uzur + berkarat...= sah2 la susah nk tarik...
Maka kene guna kudrat yg kuat utk tarik...Tarik punya tarik...kene la kaki aku...Bila masa ntah kaki aku dok kat situ...Dah nk kena kan....
Bahaya tak rsnye...sbb grill tu berkarat...luka kat kaki aku ni kire mcm besar la jgk...Jln okla lg..cuma hencot2 skit je la...Yg aku tak tahan nih...NYUT..NYUT..tak ilang lg nih...

Itulah bucunya...Daif sggh grill besi kat lab ni kan?hermmm...nasib2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan