Jumaat, 11 Januari 2013

Deko My Private Room

Assalamualaikum...

Bg menurut titah perintah from my pren Pn.Firzarawahida yg nk tgk sesgt selimut patchwork yg aku br beli tuh...Ni aku tunaikan...Kalo bekenan ko oder je le kat membe FB aku tuh ok...Sambil2 tu meh layan mata tgk deko (deko la sgt kan...hihi) MY PRIVATE ROOM....wah gitu...bkn senang org nk msk bilik pengantin nih....hihihi...

Selimut Patchwork ni double side tau...beli online kat FB...x membe sekolah aku jgk...tlg membe bisnes...
Rege RM25...Ni kire cam aku tlg promosi lak...

Ni versi kaler MERAH
 Terang venderang jadik bilik aku...suka...


 Blh guna dua2 side..


 Yang ni plak versi KELABU...


            
 Cantik jugak kaler nih...Nak cari la cadar kaler ni...


Sambil2 tu meh cuci mata tgk bilik aku...Takde ape yg menarik pon sgt...semua yg basic2 ajer..tak blh nk deko sgt ngan anak2 kecik nih...Ni pon dah syukur..
 Meja solek yg tak blh letak alat solek merata2...kang jd habuan anak2...huhu..


 Motip nk tayang kapet quilt br aku tuuuu...jgn mare...


 Kecik sgt kapet tu ngan kwsn tu...nantila ade duit beli yg besor...


 Almari baju dua2 tuh...


 Ekceli ni la cadar katil aku...yg td tu SELIMUT...Tp blh jgk bt lapik cadar...


Tghari td....balik umah...layan citer ADAM HAWA ep akhir...Mlm td tak tgk...sbb nk msk tido awai...Klo tak Daniel pon tak nak tido...So record je la....Biasala hepi ending after dah berEP asik sad jer....
 AIN HAWANI

ADAM MUKHRIZ

Uiks....gituuuuu last ending...ko ade?hahaha...

Habis sudah citer ni...Sekian...

4 ulasan:

  1. cantiklah yang warna merah tueee..cantik sgt..so beautifull...

    BalasPadam
    Balasan
    1. cantik kalu leh la beli...kalerfull kan bilik aku?hihi...

      Padam
  2. Balasan
    1. Mizz Farah..u can add Suhana Reza kat FB.Slmt bersopping... :-)

      Padam