Rabu, 16 Januari 2013

Cerita "Kasihku Ayuni Damia"

Malam semlm anak2 tido awal...Bila diorg tido..blh la mamanya bt keje mengemas umah...
Tp bkn nak citer pasal umah aku...
Cuma pasal perkembangan & cerita terkini ttg anak2 nih....
Nak citer pasal dak Ayuni Damia sorg nih...skrg ni sgt senang nk tido...Sblm ni kalo nk tido je mesti dtg kat aku rengek2 nk suh mskkn dia dlm buai...

Skrg ni kalo dia dah ngantok sgt tuh...dia sendiri cari botol susu dia..wlupon dh kosong...janji dia nak "nyonyot" baring ikut sempat kat mana2...Tau2 senyap ajer...Tgk2 dah Zzzzzzzz....Kdg2 tak berbantal...sian anak mama..hihi...

 Syahdu jer bila tgk anak2 tido...ms ni mula la dok usik2...kiss2 dia la...cubit2 pipi dia la...geram mama...


Anak2 kaulah penyeri idupku...


Ermmm...tu citer time tido...tenanggggg ajer...
Kalo time jaga...Ayuni leh tahan gakla...nk kata lasak sgt pon tdkla...lasak ala dak pompuan...
Dlm keta kompom dia tak nak dipegang2...Beza sgt dgn abg Daniel...dulu besar2 nih...masuk je dlm keta terus nk melepak atas riba mama...Tak bergerak2....smpi naik lenguh kaki aku...hihi...Mcm2 perangai anak2 ni...Tp semua tu membahagiakan idup mama...

Ayuni mmg tak byk ragam...senang mama menjaganya..
 Botol giant Ayuni...Isap susu pon tak nak baring...


 Tgk kan...tak dok diam dak tecik ni...


 Amboiii dikkk sopan la skit...hihi..Camtula cr Ayuni isap susu skrg...


Siap mencangkung lg...eeeiii geram mama...

Mlm td tak amik gambar abg Daniel tido...malas mama nk amik...posisinye aduimak aiiii....:-)
Tp pg td ade amik gambar sblm antar gi Tadika...entry lg satu nanti aku update pasal abg Daniel ok...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan