Khamis, 27 Disember 2012

Senyumlah...ahai cek mek molek...

Assalamualaikum wbt,

Hai semua...senyum seindah suria...yg menyinar cahaya...senyumlah dr hati..duniamu berseri...

Ooohooohoi...senyumlah..senyumlah..ahaiiii...cek mek molek.... :-)

Ecewahh...pepagi nyenyanyi plak aku yer?
Mana tak senyumnya kalo takde ape2 yer tak?
Dah dapat yg bekenan dihati opkosla...mama tersenyum ajer...
Apa yg aku dpt?Apa lg...hand bag ler...HB lama aku tuh dah nazak sgt dah...Nak2 lg aku asik sebut nk beli baru...smpikan zip dia pon da rosak...Cam merajuk lak beg aku tuh..
Beli ms balik kampung aritu....Taraaaaaaa....
v
v
v
v
v
v
v
v
v


 Inilah HB baru sempena dapat bonus...(no..no..no..bkn adiah dr Mr.Laling...)


Rege murah2 sajerk...ada less 70% kot...tu yg x tggu dah..rembat ajelah satu...Jenamanya aku tak penah dgr...GIO FIORE...tp tak kisahlah...Yg penting aku suka beg ni...
Dan lg satu yg bikin aku suka amat beg ini adalah kerana...Cuba korg tgk beg ni bebetul...cam wajah org senyumkan?kan?kan?kan?Eh brp byk KAN daaa....

 Muahahaha...moga2 aura senyum dr beg ini meresap pada aku..


Dah dapat beg baru apalg...melaramlah...hihi...Pastu aku adalah bekenan kat cekak bebudak gegirl yg comei2...cute2...miut2 tuh...Kengkonon nak la kasi Ayuni cecomei gitu....So gi ler try menerai...Pas 1....1 aku acu ke kepala Ayuni...
Dannnnn setiap kali aku letak ajer...tahanla dlm 5saat camtu...& then terus dia tarik....EEEEiiiiiiiiii geram mama ngan dak tecik nih...Tgk anak org lain ok jer..Pdhal aku dah biasakan Ayuni dr kecik letak sepit mepit segala kat kepala...elok ajer...tp cekak nih Ayuni tak suka la plak...

Tengokla gambo nk amik pon tangan dia dah nk tarik2 cekak tuh...
 Agaknye Ayuni rimas dgn mende kat atas pala dia tuh...


Ermm..smpi Opah tlg pegang cekak tu sbb mama Ayuni ni tgh gigih nk amik gamba...

Kesimpulannya...tak payahla Ayuni bergaya cekak bagai yg diinginkan mama nih...Buat masa nih la...Harap2 sok dah beso skit mahulah...Kuikuikui...nmpk sgt mama Ayuni yg teringin lbh2 nk dandankan baby gegirl dia...Ok uolls....bebila aku hapdate lg ekkk...daaaa....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan