Jumaat, 21 Disember 2012

Puding Trifle lg

Dah lama tak buat Puding Trifle nih...Buat ni pon bersebab...nak balas pinggan org yg sedekah NASI ARAB semlm...Takkan nk pulang pinggan kosong lak ye tak?

Selebihnya dah selamat pon dlm perut kitorg anak beranak...hihi.Kali ni buat skit ajer...Buat ala2 kelam kabut jer...Tp sedap2..(huahua..pujila diri sendiri yg msk)Simple je nk buat...

Korang jgnla ketawa lak toping kat atas puding tuh...Itu hasil kreativiti anak aku Daniel tau...Dia la yg tlg susun buah anggur ngan tabur kismis tuh...Mlm td gi Tesco cari buah Strawberi...ermmm kat sini ape yg ada..semuanya xde...last2 beli jela buah anggur..Sblm ni aku penah hias ngan buah peach...Daniel kata dia x suke buah tu...terus ngan puding2 tu skali dia x nk makan...

Rajin anak mama...mekasih syg tlg mama...Lupa nk amik gamba masa Daniel tgh letak buah anggur atas puding tuh...Siap ngan muka yg serius...hihi...Tgkla hasilnya...


 Alamak dah amik gambar baru perasan...COMOTNYE....


 Mr.Laling siap gelakkan aku sbb amik gambo nih...Ape2 skit snap...:-)


 Ni baru kuar dr peti ais...(lg sedap klo sejuk)


Resepi nih dpt dr My BFF...sape nk resepi gi ler blog dia... 
http://akupunyablog80.blogspot.com/

Ok...selamat menjamu mata...hihi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan