Isnin, 3 Disember 2012

Nikmat rasa yg tiada

My lidah is tak rasa apa2...masam,masin,manis...takde....uwaaaaaaaa...nangessssss....

Itulah masalah aku 2,3 ari nih...memula lidah aku ni rs pedih mcm luka pas makan tebu...
Lidah aku jd camni lepas aku bedal manggis yg MIL bwk dr kg...Mmg kali ni aku melantak manggis tuh tak hingat....sedap kan...manis plak tuh....Tp tak sure la pulak sebab makan manggis ke atau tak lidah aku ni jd camni...Seigt2 aku last mkn manggisla yg smpi jd camni.Yg lbh memeritkan lg, bila dah lidah ni luka..terus akunye deria rasa jd tawar...makan ape pon x rasa...
Tu dia bila nikmat rasa tuh ditarik...rsnya aduyaiiii...perut lapar...tp bila makan tak rasa ape2...Hazab juge lah...Ya Allah...sembuhkanla lidah ku ini...
Ini bukan lidah aku hokay..:-)

Ade ke sesape yg penah jd cam aku ni?Kasila idea ape nk buat...Nak gi klinik ke tak hah?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan