Rabu, 5 Disember 2012

MaNja Sheshangat

Budak nih sgt2 manja skrg nih...
 Budak itu adalah Ayuni Damia...

Mama nak citer skit pasai adik Ayuni nih....Kemain la kuat nanges skrg nih...Asik nak berdukung ajer dia tau..Mama letak ajer UWAAAAAAAA...nanges yg bkn skit2 tp yg beria2 tuh...Tgh duduk skali pastu mama nih bangunla nk gi dapur ke, tandas ke, angkat kain ke, masak air ke...UWAAAAAAAAAAA... nanges...nanges,,,nanges...Mcm di babab2 ngan rotan ajer nangesnya...

Adoiii adik oiiii...cenggini kalu camne mama nk wat keje dik oiiiii....???

Yg heran tuh...bila dukung aje terus STOP OTOMETIK tangisan tuh...or klo mama duduk balik sebelah dia pon sama terus diam....Air mata plak bejurai2....wah nih kalo ade org report kat ape telidera ni...dtg2 tgk air mata Ayuni meleleh2 plak...sure igt mama dia mendera anak nih...

 Tapi kalo bwk gi jenjalan elok aje..x yah dukung2 pon..


 Wah kemain ko ye dik..ceria amat...


 Happy ajer kalo kat soping kompleks..


 Nilah budak yg manja sgt tuh...


 Termenung plak dia yer...


 Masa nih Ayuni tgh tgk org yg dok lalu lalang lambai kat dia...


 Budak nih jugak manja ngan Ayah dia..


...Anak Ayah la katakan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan