Selasa, 11 Disember 2012

Half Boil Egg yg menawan

Uollsss..girls....Mr.Laling & everyone...
I tell u what...im bery de bery addicted to this now...
DONT ask me why...coz i oso dunno why...

Tanpa mengira siang atau malam....pagi atau petang....half boil egg ini adalah diterima ditekak aku....
Pdhal dulu adalah jgn harap nak masuk dlm senarai my peberet food...
Adakah ini petanda my selera is going to be "SELERA GAJAH"?haahaha...
Hokay2...i know kolesterol Lin...kolesterol....but nak bt camne...dah terjatuh hati...
Tgk gambar ni pon dah buat aku rs klo blh nk balik gi rebus skrg jgk....muahahahaha...

 pinjam gambar dr sini ~ januaryjoy.blogspot.com


Ditambah pulak kalo makan ngan roti bakar....weiiii...sedapnyerrr.....
Ahaks...pada yg x suke half boil egg nih jgn marah ekk...
Dulu pon klo mak aku buat sarapan sblm nk gi sekolah telur 1/2 masak nih...sah2 la aku buat muke...tak lalu..
Sian mak kan...mcm2 sediakan utk anaknya nih...
Tp mmg jenis ssh nk amik bekpes aku ni dulu...Skrg ni jer pas dah ada Mr.Laling...

Skrg nih...dah melampau2 lak teringinnya...Coba kamu sekalian lihat....

Ni pon pinjam kat pakcik gugel...

Hahaaaa.....
Jgn nk pk bebukan ekk...
Keinginan selera ini tdk ada kaitan dgn 
double line @ uwekk2..
@ seangkatan dgnnya..
Hahahhaa....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan