Khamis, 13 Disember 2012

DEKO BILIK ANAK VERSI DANIEL

 Deko la sgt yer..takdelah..

Inilah bilik anak teruna ku Daniel...

Bilik Daniel ni kecik ajer...Dah buh katil, almari bagai dah penuh 1 bilik...

Tapi itu bukan penyebab bilik ni nampak sempit...Yg menyebabkan bilik ni overload adalah MAINAN Daniel yg sgt2 lah SUPER BANYAK....Kalo korg tgk gambar kat bwh ni dlm setiap kotak/rak/almari mmg ada ajer mainan dia...Bukan tak buang...dah byk kali...Tp kdg2 tu bila kita pilih2 & dah SORT yg mana nk dibuang...dia mula buat muka kesian...Abistu camne?

Bilik ni asalnya teringin nak cat kaler ijau epal...Tp dr blm pindah smpi la da pindah hingga ke saat ini...blm jgk terlaksana...Muahahaha...
Layan ajerla gambar...Tetiba tak larat lak nk menaip...
* aku ada kat umah da...last2 MC jgk arini...tak tahan dugaan demam akhir tahun...

 Dlm ms terdekat bilik ni akan diubahsuai...(YO KO?)


Kalo dah cat sure santek kan Mr.Laling?


 Tu almari aku sblm nih...skrg mama kasi kat Daniel..


 Tu mainan semua tersusun dlm rak/kotak/almari..klo sepah aduyai bilik ini...


 Almari yg calerfull tu dulu la almari baju Daniel...Skrg dah jd almari menan Daniel...

NTAHLA DANIEL...MAINAN & DANIEL MMG TAK DPT DIPISAHKAN.....urffffff....
Ok...inilah dia owner bilik tuh....
 ermmm...see bangun tido je terus pegang menan...




Tapi bila satu masa Daniel tak sihat/demam....mainan pon Daniel tak nak pegang...Saat tu mama umpan mainan ape pon Daniel dah tak hingin...Yerlah kan...tgh xde mood...okla itu jer deko bilik versi BILIK DANIEL...

5 ulasan:

  1. la mc ke u....lama u xsihat ek.i pun baru terpk nk reno bilik tengah..nk ganti dgn 2 katil bujang lak.baru angan2.

    BalasPadam
  2. cantik bedsheet daniel.almari kalerful tun pun menarik.

    BalasPadam
  3. nmpak la menan yg acik kama kasi tu...bergulung atas katil dani..keke

    BalasPadam
  4. inazamri
    ~harusla MC dr ari isnin dah demam..arini kene gak rehat.

    @lfidah @dim
    ~bedsheet tu tuan dia yg pilih..nmpk br lg sbb tuan dia masih x rasmi lg..asik tido sebilik dgn mama dia ajer..

    enarasid
    ~menan yg mama plg x suke..geli geleman...Daniel pon suke usik mama dia ni...

    BalasPadam
  5. jom sertai kami =)

    http://susunatursioca.blogspot.com/2013/04/sticky-post-giveaway-istimewa-mei-jom.html

    BalasPadam