Jumaat, 30 November 2012

Rezeki hari Jumaat

Salam Jumaat semua...

Yer hari ini juga aku nk citer pasal makan...APAKAH....?

Mesti itu persoalaannya yg berligar di minda korg kan...Hihihihi...

*Katanya nk slim...nk kuruskan badan...tp hahahahampes......

Ini adalah sarapan pagi aku utk hari ini...silalah tgk...Bak kate "somebody" tuh...
"NIKMAT PABILA SAAT TELUR MERAH ITU DIPECAHKAN"

 Yg sedang berpuasa(sunat) tgk cecepat...jgn tenung lama2...:-)


 Nasi lemak bungkus nih sedap...


 Aku le ni asik2 Teh Tarik...apakah kenenye ntah...?

FYI...(klo korg x nak tau pon aku nk citer jgk)
Lately opis aku nih kojenye asik makan...makan & makan....Sape tak suke makan kan?PREE lak tu...
Mcm2 event ....yg sponser doa selamat la, majlis perpisahan la, majlis besday la....So aku...kojenye makanla  
Selagi terdaya...kennn....


 Gambar nih ms 30/10/2012 rsnye....Majlis perpisahan seorg staf...& besday jgk...(skalikan)


Ok gambar bawah ni pulak masih panas....pagi ni punye gambar...Makan jgn x makan...
Aku x makan coz dah bekpes siap2 dgn Mr.Laling pepagi td...Awai ler sbb Mr.Laling ai nk kene gi otsetesen...kat Tapah...Mcm2 menu ada....Ini makan2 utk pagi aje katenye....Belah petang ada lg dgn menu yg berbeza....wah gitu.....Ada laksa juga petang nih.I Likeeeeeeee.....
Makan lg la ptg nih.....
 Kitorg nye port makan2 adalah dlm bilik ape ekk nk ckp...bilik gerakan/stor/mcm2 lah...


Akhir kata...manalah tuan punya blog tak jadi camni....Asik makannnnn aje....Tgk2...patut baju tuh menampakkan keseliman tp nmpk STRAIGHT tang badan aku....Huhuhu....
*MOTIP ~ Nak tayang baju nih baru beli semlm pasei nk gi kenduri Sabtu nih...So pas balik smpi umah terus try...
Pastu tanyala Mr.Laling...

Mama : Nampak ketat tak?
Mr.Laling : Ermmm....ok...ok...
Mama : Jawapan tu cer telus skit....
Mr.Laling : Ooo...telus ke...jap tau (sambil amik kamera...& suh aku posing....)
Ok cuba tgk sendiri....ok ke tak?
Mama : (dlm ati....cis....) OMG...oiiii mak gantangnyeeeeeee......


 A Mrs.blog.....tgh tahan napas nk kasi slim...


Bajet nk nmpk kurus...tu yg beli baju ala2 moden...

Aku ni bknla tak terima kenyataan....sedor diri jgk...time makan aku mmg tak hingat dah skang ni...Tp nk bt camne...perut nih x leh kosong...kang GASTRIK....muahahahaa.....Okla melalut sudah...Ape2 pon biarlah DAKU HANYA CANTIK DIMATA SUAMIKU SUDAH....
 ~dah mcm dialog Am plak kat Ain

ok nanti hapdate pasai makan2 ptg nih plak on...daaaaaaaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan