Rabu, 3 Oktober 2012

Landskap taman mini ku...

Arini jom aku bwk korg jenguk taman mini milik Pn.Alin & En.Nua lak..
Ahaks..taman la sgt kan....Nama pon baru pindah umah...so mmg kwsn laman opkos la baru nk upgrade..
Pokok2 bunga tu pon hasil cilok dr umah MIL aku..hihi...(mekasih mak)

Ini je lah yg ada...nk bt landskap lawa2...lom ada bajet....plus....memasing bz kan...(lg alasan yg tidak  munasabah) hihi.. Kata Mr.Laling aku..."tgh nk cari idea...nk bt landskap" ekekeke blh gitu?
Ape2 je la kan...pelan2 lama2 lawa la laman ku itu..Kire dah okla ni banding ngan umah lama aku dulu...mmg kosong kat laman...yg ada cuma lalang2 yg tumbuh bagai johan tanpa dibubuh baja..Last2 aku simenkan jer semua laman tu..
Jadi meh kite tgk ape yg lawa sgt tu...:-)

 Taraaaa....bunga kembang kui 10...kaler merah...


 Suka bunga ni coz kaler dia peace


 Gambar ni sblm ada bunga2 bagai..


 Rajin kan..main letak je ikut sesuka ati...(mmg x kreatif aku ni)


Akhirnya...barula nmpk kemas skit..(lupa nk amik gamba close-up)

Nanti dah siap landskap idaman aku siap KOLAM, GAZEBO, RUMPUT KARPET segalanya...aku update lg ekk...korang sabor2 jap...gib me time...hihi...

3 ulasan:

  1. sila beli pasu pasuan besar ye lepas ni hihihi

    BalasPadam
  2. baik puan rozilina..i beli yg BESARRRRRR punya..hihi..

    BalasPadam
  3. Salaammm....anda menginginkan berbagai jenis kolam ikan...anda boleh hubungi saya,

    BalasPadam